WSPARCIE TECHNICZNE
Po zakupie oferowanego instrumentu pomiarowego każdy klient zostaje objęty kompleksowym programem wsparcia technicznego, zapewniającym niezawodną pracę i maksymalną wydajność.
Zakres wsparcia:
- Szkolenie:
- Obsługa instrumentu pomiarowego w zakresie podstawowym
- Obsługa oprogramowania terenowego (np. FJD Trion Scan, X-Pad, SurPad)
- Przetwarzanie danych i generowanie raportów z wykorzystaniem oprogramowania na PC
- Oprogramowanie:
- Licencja na oprogramowanie terenowe
- Oprogramowanie na PC do generowania raportów z pomiaru RTK zgodnych z wytycznymi GUGiK
- Możliwość dostosowania parametrów generowanego raportu na życzenie klienta
- Dostęp do aktualizacji oprogramowania (komputerowego, terenowego i wewnętrznego)
- Szybka i fachowa pomoc w rozwiązywaniu problemów
Sposób udzielania pomocy technicznej:
- Telefonicznie
- Mailowo
- Stacjonarnie
Specjalista ds. Geodezji i Nawigacji Satelitarnej - mgr inż. Piotr Terka
Tel. Kom. 602 617 068
e-mail: p.terka@eu-maxnet.pl
Specjalista ds. Teledetekcji i Fotogrametrii - mgr inż. Daniel Czokało
Tel. Kom. 797 438 981
e-mail: d.czokalo@eu-maxnet.pl
Specjalista ds. Skaningu laserowego - mgr inż. Jakub Kałaska
Tel. Kom. 604 189 879
e-mail: j.kalaska@eu-maxnet.pl