Serwis
Oferujemy serwis wszystkich produktów dostępnych w naszej ofercie. Gwarantujemy rzetelną i fachową obsługę, opierając się na wieloletnim doświadczeniu i wiedzy naszych wykwalifikowanych techników.
Certyfikat Serwisu
Po każdej naprawie Klient otrzymuje Certyfikat Serwisowy, będący potwierdzeniem, że sprzęt został poddany kompleksowym testom i spełnia wszystkie parametry określone przez producenta. Dokładamy wszelkich starań, aby naprawa została wykonana w najkrótszym możliwym czasie, z poszanowaniem Państwa cennego czasu.
Doradztwo techniczne
Dyrektorem serwisu jest mgr inż. Jerzy Geras, który posiada bogate doświadczenie w naprawach urządzeń geodezyjnych różnego typu i marek. Z przyjemnością udzielimy Państwu szczegółowych informacji na temat pełnej oferty handlowej, a także doradzimy w wyborze optymalnego rozwiązania, dopasowanego do indywidualnych potrzeb.
Dane kontaktowe
Mgr inż. Jerzy Geras email: geras@wp.pl
ul. Erazma Ciołka 35/78 01-445 Warszawa
Tel.: +48 22 836 83 94 Kom: 507 606 165
Charakterystyka serwisu
Firma, założona w 1991 roku, specjalizująca się w naprawie sprzętu geodezyjnego. Serwisuje instrumenty Trimble i Geodimeter – wszystkie modele – oraz sprzęt geodezyjny firmy Leica (dawniej Wild) a także instrumenty mechaniczne, takie jak teodolity i niwelatory, niezależnie od producenta. Oferuje pełny serwis, również po upadku urządzeń. Ponadto, przeprowadza przeglądy większości typów instrumentów dostępnych na rynku oraz wystawiamy świadectwa sprawdzenia. Jako autoryzowany serwis urządzeń Hemisphere, których wyłącznym przedstawicielem jest firma MAXNET – Lech Wereszczyński, zapewnia kompleksową obsługę.