Techniczne wsparcie klientów

 

WSPARCIE TECHNICZNE

Po zakupie oferowanego instrumentu pomiarowego każdy klient zostaje objęty kompleksowym programem wsparcia technicznego, zapewniającym niezawodną pracę i maksymalną wydajność.

Zakres wsparcia:

  • Szkolenie:
    • Obsługa instrumentu pomiarowego w zakresie podstawowym
    • Obsługa oprogramowania terenowego (np. FJD Trion Scan, X-Pad, SurPad)
    • Przetwarzanie danych i generowanie raportów z wykorzystaniem oprogramowania na PC
  • Oprogramowanie:
    • Licencja na oprogramowanie terenowe
    • Oprogramowanie na PC do generowania raportów z pomiaru RTK zgodnych z wytycznymi GUGiK
    • Możliwość dostosowania parametrów generowanego raportu na życzenie klienta
    • Dostęp do aktualizacji oprogramowania (komputerowego, terenowego i wewnętrznego)
    • Szybka i fachowa pomoc w rozwiązywaniu problemów

Sposób udzielania pomocy technicznej:

  • Telefonicznie
  • Mailowo
  • Stacjonarnie

 

Specjalista ds. Geodezji i Nawigacji Satelitarnej - mgr inż. Piotr Terka 

Tel. Kom. 602 617 068
e-mail: p.terka@eu-maxnet.pl

Specjalista ds. Teledetekcji i Fotogrametrii - mgr inż. Daniel Czokało

Tel. Kom. 797 438 981
e-mail: d.czokalo@eu-maxnet.pl

Specjalista ds. Skaningu laserowego - mgr inż. Jakub Kałaska

Tel. Kom. 604 189 879
e-mail: j.kalaska@eu-maxnet.pl